środa, 6 sierpnia 2008

Jak nic nie było to nie było, ale jak już jest to nie wiem o czym najpierw pisać :)
Zacznę od przemiłego dnia jaki dziś ma miesjsce nananana zaraz uściskam co niektóre baboli scraperkowe, potem będziemy plotkować i scrapować, no właśnie ciekawe czy będziemy scrapowac :D
Miejsce warsztatowo spotkaniowe - w końcu udało sie zrobić zdjęcia :)
Muszę i powiem, że pomimo niedoskonałości i kilku braków z czasem uzupełnionych, szalenie zakochana jestem w tym miejscu, niesamowicie mnie energetyzuje, normalnie jak kąpiel w Palmolive Aromatherapy :D
Kolejny zaległy post to PODOBIENSTWO, chyba tydzień czasu leżał i nie miałam kiedy posklejać.Na zdjęciu sioreczka jak malusińska była i jej córeczka Ala, od razu wiedziałam że tego zdjecia uzyję, które tez swoje odleżało :D
Wszystkie zdjecia z naszego comiesięcznego wyzwania TU
Pozdrawiam słonecznie i zapraszam na cukiereczki do Nuli

18 komentarzy:

Costa pisze...

Filuś ja kocham to miejsce... mnie jest tam tak dobrze...;D
Scrap podobieństwo fiuuuu fiuuuuuu

Anonimowy pisze...

Scrapuśne to miejsce i świetny pomysl na warsztacik,gratuluję.
A podobieństwo i scrap jest fantastyczny :))

finnabair pisze...

sam nie wiem o czym najpierw pisać - czy o miejscu, czy o scrapie...scrapek boski, one jak klony są...warto było poczekać, żeby to zobaczyć!
A miejsce....jakże bym chciała tam zawitać, ale czasu nie ma na razie...buuu.....:(

Unknown pisze...

skrapek cuuuuuuuudowny! prześliczny!!! balsam dla moich oczu :)

a miejsce? oj zawitam tak kiedyś, jak nic wpadnę :)

bomiel pisze...

Filka ale masz cudowną pracownię,a skrapek śliczny.

Anonimowy pisze...

JEST SUPER, tak super, ze mnie totalnie rozwaliło to miejsce i rozleniwiło...a ten różowy kolor...normalnie cukierek !!!! Gratulacje

no i of korsik scrap Podobieństwo zmacany i fiu fiu

pozdro/Nela5

Niebiesko_Oka pisze...

Scrapek przecudny!!!
Ślicznościowy :D

A pracowni gratuluje i zazdraszczam!

Ewa pisze...

Jola pięknie tam masz a Alunie slicznie oprawiłas :)

Wisani pisze...

Filemonie pięknie tam masz :) Jak tylko będę w Wa-wie nie omieszkam obejrzeć osobiście :D

Anna-Maria pisze...

Fila - scrap i pracownia bombowe, ale...
błagam napisz mi co to za stempel, ten który jest na zdjęciu Ali... taki secesyjny... muszę go mieć!!!

mia_mi pisze...

miejsce świetne wiec sie wcale nie dziwie, żeś zakochana ;P

Anonimowy pisze...

Och - mieć taki kącik... Coś czuję, że niebawem zostanie Mekką rodzimych scraperek :) Z Podobieństwem kazałaś trochę na siebie czekać, ale warto było !!!

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Filko jak ja zazdroszczę takiego miejsca!! A Scrap jest przepiękny!

Nowalinka pisze...

Zazdraszczam bezczelnie takiego miejsca :)

A scrap rewelacyjny, warto było zaczekać...i widac podobieństwo :)
Przepięknie!

Ania Kiper pisze...

Gratuluje, swietne miejsce, musialas na pewno duuuzo sie napracowac aby osiganac to co teraz masz, ale bylo warto, prawda?
o, jest nawet lozko! :)
A tak na serio, to sama gdzies tam z tylu glowy, gleboko w kazdym razie, tez marze o swoim miejscu na ziemi co by nie byc tylko taka wirtualna..

cwasia pisze...

Ale masz śliczne to różowo-białe miejsce! Chętnie się wybiorę z wizytą, jak tylko wykombinuję kiedy i jak nocleg jakiś sobie zorganizuję :)
Scrap wspaniały! Fajnie by było zobaczyć go na żywo :)

Anonimowy pisze...

łojezusicku...:OOOOOOO
toż to ja i moje dziecko wyszło rewelka i fajnie że reszcie scraperek się podoba,
kurna jakie my sa podobne no zesz Ty.... super nas zrobiłaś!
:***

Jaszmurka pisze...

Kochana... przepięknie jest~! Przepięknie! Uważaj na Jaszkę bo ona się tam zadomowi! oj jak się zadomowi ahahaha
Będziesz musiała ją miotłą wyganiać 8)

demyt jest pięknie i cudne te spotkania i już niedługo ja Cię nawiedzę :*

lowe parcholcu zagrzybiały :*:*:*:*