środa, 16 lipca 2008

streszczenie

bo jak inaczej nazwać tyle wspaniałych chwil opisanych w jednym poście?
Działo się!!! oj działo ....soooooooooooooooolne :lol: i jak to się mówi 3 ciała w jednej duszy 0_O
Szybkie streszczenie....
Na początek wspomnę, że są wredne - na dzień dobry się spłakałam...takie mi urodziny przygotowały, nie żebym z zamkniętymi oczyma po domu łaziła i w łazience siedziała kilkanaście minut...godzinę rozpakowywałam prezenty, cudne prezenty, wzruszające i takie mniej cudne, bo przecież by sobą nie były, żeby czegoś wieśniackiego nie wsadzić ) LOWE norki :*
Tak mijał czwartek...gadanie, gadanie, gadania , a potem jeszcze gadanie :O

Resztę dni spędziłyśmy na łapaniu przyjemności, rozmowach, foceniu i..... no właśnie na scrapowaniu nie i dobrze, czasem i od takich przyjemności trzeba odpocząć :)
Nie mogłyśmy nacieszyć się sobą i zdecydowanie za krótko było.
Czas zapierniczał jak szalony :/
pozostawił wspomnienia wyryte tak głęboko ..... milczę :)

Nie da sie opisać tego wszystkiego, zdjęcia mówią same za siebie :)
UWAGA
Nie wiem jakim cudem ale to jestem ja? :O Nulusia kochana :*Jaszka nie mniej kochana :*Dziękuję wszystkim za pamięć, cudne kartki, prezenciki i życzenia
W życiu tyle nie miałam cudności :*
To najpiękniejsze moje urodziny "18ste" w życiu chlip chlip

23 komentarze:

Wisani pisze...

Te foty są powalające !

gulka pisze...

Cudne są ! :) Znaczy Wy cudne są...

Anonimowy pisze...

Fotki są boskie. Spotkanko na pewno super.

A dzisiaj wszystkiego najlepszego dla Kacperka od cioci Tiny. :)

Nowalinka pisze...

aaaa Wariatki! :*

Świetne fotki :)
Piękna Jesteś, Filemonie :)
A Nulkę Kocham za to, że ma w łapce trzy kredki i w moich trzech ulubionych kolorach :)))

A Jaszka to żarłok (hehe), taki kawał arbuza i sie nie podzieli ;)

finnabair pisze...

śliczne zdjecia...aż oczy trudno oderwać :)

Unknown pisze...

ech... !

agnieszka pisze...

REWELACJA .... sama GRACJA :* w czystej formie.... piękne zdjęcia dziewczyny...

filka piękna babka z Ciebie :* :*

Anonimowy pisze...

ale wam zazdroszcze !!!!!

Anonimowy pisze...

to pisałam ja Nela5 ;))))

Jaszmurka pisze...

Nowalinko bo ten arbuz to niedobry był (dla tych księżniczek :P ) ahahaha

To go sobie sama podjadałam 8) ahahaha

A kredki... kochana to ja trzymałam :P

Filemonie {foczka} aż do opuchnięcia i lowe muczo muczo!!!

:*:*:*

Kamaftut pisze...

Piękne zdjecia, szalone wariatki, aż ścisło mnie w dołku z zazdrości ;)

Filka pisze...

Tinus dzieki za zyczonka dla Kacperka :*

a zdjecia no nie powiem udaly nam sie ahahahahahahaha w realu az takie pikne nie jestesmy ahahahahah

dzięki baby :*

Babsko pisze...

soooooooooolne :*

cwasia pisze...

Śliczne z Was babki, i zdjęcia świetne, czuć z nich beztroskę i radość.

Filka pisze...

Nula sooooooolne i foczka (pach pach) heheheeh

Cwasia dzięki kochana :*

Monia vel bobinia pisze...

cud miód - to jest życie jak się ma takie zajefajne przyjaciólki :) buziole Jolasku

Jaszmurka pisze...

Joluś... no nie nie. Nie {pach pach} tylko
PACH PACH PACH


ahahahahaha


:*:*:*:*

UHK Gallery pisze...

EEe tego byłam tyle razy i nic nie napisałam???? z wrażenia chyba..... Foty bosssssssskie, wszystko bossskie o ja Cie.......

Marysia pisze...

Piekne zdjecia! Twoje pierwsze wymiata (wlasciwie to jest drugie, ale pierwsze tez jest fajne ;))

Renny Berryboar pisze...

No to jednym słowem miałaś urodziny ODJECHANE :) Jeszcze raz dużo "dobrotności" życzę :)

Edna Stofmeel pisze...

very nice pics... uauuuuuuuuuuuu
bjs
edna

Costa pisze...

FILEMONIE !!!!!!!!!! Ależ z Ciebie LACHON !!!! Ja pierdziu foty to macie wypierdowo odlotowe ! Nullkaa ja pierdziu Jasz no ta to chyba zawsze i wszędzie @ ślicznie wyjdzie i TY.. ( no aż mi nie wypada się tak zachwycać babami ;D )

Ewa pisze...

Cudne fotki dziewczyny :)