środa, 7 maja 2008

Kapi i jego ptaki

Rok temu u babci "Balinki" tydzień spędzony był na ganianiu ptaszków, kochany wujek nie zabraniał, pokazał jak sie łapie i trzyma także nie stało nic na przeszkodzie żeby zaprzyjaźnić sie z nimi :) Każdy dzień zaczynał sie tak samo....śniadanie, mycie, ubieranie i szybko do ptaszków, wymyślał im zabawne imiona, całował, karmin... coś niesamowitego, jak wiele radości było widać w oczach dziecka któremu przez cały tydzień nie przeszkadzała rutyna. Animalsik ma na pewno po mamusi ;)
baaaaaaaaaaaaaaardzo lubi zwierzęta - psy, koty, ptaki i nawet pełzające ślimaki :)
To tak jak ja tyle że teraz ja sie "trochę" zmieniłam zamiast głaskać robię zdjęcia jak mój synek to robi , w taki sposób powstał albumik....
Na wszystkich tych zdjęciach jest jeden gołąbek, jeszcze malutki - pewnie dla tego innym udawało sie uciec, a nie temu jednemu.... czas radosny, ale niestety ta wielka miłość jaka była przelana od Kapiego doprowadziła do smutnej całej historyjki :(... można sie domyśleć..... jest nawet takie powiedzenie że "można kogoś zagłaskać........"

20 komentarzy:

babsko pisze...

piękny albumik!! ściska za serducho :*

Bea pisze...

Filuś!!!! Wiedziałam, że Album Ptasi będzie cudny!!!! Ależ klimacik ma!!! A ten paszor w dziurze!!!! A te skrzydełka Kapiego!!! ..... echy i achy...

Madzia pisze...

Ślicznościowy albumik i zdjęcia Kacperka:)))

UHK Gallery pisze...

Że tak powiem ptaszki, traszki tere fere, wszystko fajnie, ale najfajniejsze te fotki cudne a juz sam album O JA CIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Filemonie.... czółko w podłoge puk puk puk puk puk puk

Jaszmurka pisze...

Cuuuuuudo!!! Cudo po prostu!

No ja tych kolorów nie umiałabym tak ze sobą zgrać :*
Ekstra!
Mnie najbardziej ujęły te dwie strony gdzie jest napisane "Kapi" metalowymi literkami...
ojej (te sznureczki przyszyte...mrr miodzio!)

Bomba!

Emocji kilogram :*

finnabair pisze...

niesamowicie piękny! kolory super, piękne zdjecia i ich oprawa - poszalałaś!! a zdjęcie z babcią - meka kika!!! Ja tam jestem wierną fanką...mrrrr...

Filka pisze...

Nula :************* love

Bea dziękuje kochana lezał i leżał ale jak go wyjełam szybko sie zrobił :*

Madzia dzikuje ;* Ty masz takie cudne zdjęcia bys cos zrobiła :P

Uhk szkoda glowy ciotka klotka :*

Jasz no ty na pewno masz problemy ze zgraniem kolorów brehehehehehehe
dzieki Jasiu :*

Finn babuleńka prosto ze szpitala, troche ja mały wymeczył ale zdjęcia maja fajowskie :)))
dziękiujeeeeeeeeeeeeee eee eeleleelelle :*

Anonimowy pisze...

cuuudny, jeeeejku. ptaszki pierwyj sort

Agnieszka - Anna pisze...

bardzo bardzo
doskonały pomysł z zestawieniem tylko trzech kolorów, chyba dzięki temu jest taki hmmm... wyrazisty... nic nie rozprasza, nie ma nic zbędnego...

WIsani pisze...

Piękny album, szacunek Filemonie
:kłaniamsięnisko:

lara pisze...

ukłony dla Filki:)
wiecie coś mi się z kompem dzieje prawie nic nie mogę zrobić(klawiatura)
tak jakby się clps lock pomylił czy coś:?
i nie mam np> kropki:(
i się cyferki też nie robią< tylko ich odwrotności>>>wiecie co zrobić???

Filka pisze...

Aga mizi mizi

Wi jak nie patrzec robiłysmy go razem hahaha

Lara hkhm no masz pecha?

Renny Berryboar pisze...

Szkoda ptaszka, ale radosna buzia Twojego Maluszka... :) Pewnie zasługa wrażeń wizualnych leży też po stronie Autorki albumu ;) Świetny!

pasiakowa pisze...

Albumik jest taki piękny i pogodny, że historia ze swym końcem wogóle mi do niego nie pasuje...

Zdjęcia bajeczne :)

Costa pisze...

Bombastyczno -fantastyczny, piękne kolory, piękne fotki a skrzydełka faktycznie .. rozpływam sie i siebie po cichu zapytuje czemu ach czemu ja tak nieumiem... przyjmujesz może chętnych na szkolenie ? Dam się zmusztrować ;D

nowalinka pisze...

Mmmmm, uwielbiam takie albumiki, z historyjka, fajnymi dodatkami i najważniejsze - pięknymi zdjęciami :)
Cudownie cudny Ci wyszedł...i albumik i Kapi ;)

lara pisze...

już wszystko w porządku-na szczęście:)

lara pisze...

poza tym to gdzie tam-ja i pech niby???
jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi tralala:D

Fryne pisze...

albumik przepiękny, małe arcydzieło; ale z tym ptasiorem szkoda - może następnym razem okiełznaj trochę miłość Kapiego...

chwilka13 pisze...

ależ niesamowicie fajnie wygląda czerwień z niebieskim! śliczny albumik!