piątek, 22 marca 2013

eeeeeeeeeeeeeeeee dzien dobry ?

Tak sobie pomyslalam ze to dobry dzien aby aktywowac swojego bloga (na poczatek spiesze z przeprosinami za brak polskich znakow , sila wyzsza)
W skrocie, takiem wielkim skrocie napisze co u mnie, chociaz osoby majace facebooka na pewno wiedza ;)
U mnie nic ciekawego hahahaha
Ale serio nic ciekawego, siedze w domu od pazdziernika, spelniam sie w kuchni, z mopem, roznego rodzaju scierkami i podobnymi akcesoriami do utrzymania czystego domu.
Oszczedze Wam czytania, bo mnie strasznie razi ten brak polskich znakow, a skoro razi osobe piszaca to wspolczuje czytajacym,
wiem ze bym mogla odpuscic, ale skoro mnie przycisnelo z tym blogiem to wole nie zmarnowac okazji, kto wie kiedy mnie potem najdzie ochota.
Poczatki sa trudne, zwlaszcza po takiej dlugiej przerwie :O takze pokornie prosze o wybaczenie ;)
Malo pisania a wiecej ogladania :)

Album na baize ksiazki dla dzieci, malusi, podreczny I bardzo potrzebny, daje ciepelko na serducho.





I moja wczorajsza zabawa
 spontaniczna decyzja, ktora dala wiele radosci ..... UWIELBIAM!!
Tu mozecie zobaczyc lift Kasi i Kamili
A to moj lift tej oto pracy

 

 
Ponizej kilka starych prac ktorych nie wstawialam jeszcze na bloga, ale za pewne juz Wam znane :)













Dziekuje za odwiedziny i jeszcze raz przepraszam za brak znakow, mam nadzieje ze moj nastepny post bedzie bardziej czytelny i pojawi sie szybciej niz po kilku miesiacach ;)
Buzka

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no i paczta Ją, dała radę. Bosko.

Wisani pisze...

Filko album przecudny ! Mam nadzieję, że w 3 egzemplarzach :) Ilość zdjęć jakie wkleiłaś rekompensuje brak polskiej czcionki :)

noomiy pisze...

Jak dobrze, że jesteś!

elpimpi pisze...

EXTRA, że jesteś! Czekam na więcej! SUPER prace! A album - REWELACJA!!! :-)

Zussska pisze...

Album inspajerd baj ajslend!!!

Rogalik pisze...

No i ekstra!