poniedziałek, 11 czerwca 2012

czasem

kobieca....
Tiaaa
Zawsze byłam zafascynowana kobiecością, delikatnością, wdziękiem.. ale ten tego , jakby to delikatnie ując....ja tak średnio należę do tych właśnie kobiet hahaha na ogół trampki, jeansy, donośny głos, a o smiechu to  już nie wspomnę uhuhuh
Chetnie bym przygarnęła  te kobiece cechy od Agnieszki Anny :)
Na filmiku widać  różnice między nami, nie tylko  ze wzrostem uhuhhu


Scrap minimalistyczny, taki inny i taki mi się właśnie podoba,a na zdjęciu ja... khem khem w sukni hahaha
czasem kobieca jestem.... ale tylko czasem :)
Nie wiem jak tu działa ta automatyczna  publikacja...ale jeśli dobrze ją ustawiłam to jestem już jedną  nogą w Polsce !!!!!!
nanananana
Buziole ogromniaste :*

2 komentarze:

coco.nut pisze...

scrap piękny!!! ty w sukni również :)

a filmik zarąbisty!!! szczególnie ten drugi balonik mnie rozbawił!!! :DDD

Gocha pisze...

przepiękny scrap :) i mam tak jak Ty - trampki, jeans a sukienka od wielkiego święta :D