wtorek, 28 lutego 2012

pomarańcz

Jak ju z wcześniej pisałam nie bardzo trawię ten kolor, ale.... no właśnie w scrapach wszystkie te kolory jakby inne były :)
Zdjęcie z galerii papieru a reszta materiałów ze ScrapCafe


Komu warkocza?
Zdaje się że u Ani z poddasza któregoś razu widziałam też pięknie upleciony warkocz, ale to po prostu są obłędne :O
Na islandii mamy okazję często podziwiać dziwne uplecienia i od najmłodszych dziewczynek po starsze kobiety.
tu pokazuję kilka wzorów, ale jest ich mnóstwo :O
pierwsze trzy i ostatnia to dla mnie kozak :O nie pojmuję jak można tak uplatać, no nie czaję zupełnie ehehe



Miłego dzionka :*

15 komentarzy:

jaemigrantka pisze...

O matko!!!!!Az zapragnelam miec dlugie wlosy!:]
Nie potrafie nawet ogarnac gdzie zaczyna sie to cudo i jak to powstaje!Szok!Wole tez nie wiedziec ile wysilku ktos wlozyl w nauke tej sztuki.Ach, zeby moc tak plesc:)

p.s. cudna praca w pomaranczach,przepiekna!

Bea pisze...

Fajne warkocze!!! Kocham warkocze!
Ten Ani ja plotłam :)

GreenPlate pisze...

wow! niesamowite te warkocze :O a Twoja praca cudna! :)

Filka pisze...

Beatko a widzisz ja tu wszystkim mówię, że pleciesz, a potem sie tak zastanawiałam czy to na pewno Ty czy ja sobie coś wymyśliłam ahahhaa teraz mam pewność co kłapie hhahahah
dla mnie magia te wrkocze

Drycha pisze...

Też nie ogarniam jak można TAK zaplatać!

pomarańcze wyszły super :)

IWA pisze...

Pięknie i orzeźwiająco wygladają te pomarańcze!

Rae pisze...

Ten ostatni jest prościutki do zaplecenia - na kimś, na sobie trochę gorzej :)
A mi się bardzo te z drugiego i trzeciego zdjęcia podobają :)

Pomarańcze orzeźwiające bardzo, a w połączeniu z brązem dodatkowo smakowicie :D

Matilde pisze...

Uplatać to jeszcze, ale jak to nosić, żeby się nie rozwaliło????

elpimpi pisze...

Genialne warkocze! Niesamowite! Pięknie to wygląda! A pomarańcze cudne! :-)

Bellaidea pisze...

Pomyślałam że to również mój "najtrudniejszy" kolor do scrapowania:), warkocze natomiast wspaniałe, chciałambym i umieć takie robić i ...namówić na nie córcię:)

Filka pisze...

Re prościutki powiadasz? ahahhaha ja potrafię zrobić kucyka sobie, zwykłego warkocza i kłosa to tyle z moich zdolności ahaha aaaaa no i potrafię je jeszcze rozczesac :D

Kasia Krzymińska pisze...

Śliczna praca, a sploty - WOW! Też podziwiam i nie mam pojęcia jak to można zrobić. Szczególnie, że większość tych włosów wydaje się bardzo śliska i gładka.

Ewelina pisze...

Piękne są te warkocze. A praca jest super, idealnie wyszedł Ci ten pomarańcz.

Zielonooka pisze...

ja też nie pojmuję, nigdy nie miałam tak pięknie uplecionego warkocza - aż mi żal:(
a pomarańcze Ci sprzyjają:) - pięknie:)

julia.renger pisze...

Круто!