czwartek, 15 kwietnia 2010

Siedzimy na bombie :D


tiaaaa warto poczytać sobie wiadomości
Za parę godzin chmura pyłu dotrze nad Polskę

Wulkan sparaliżował komunikację lotniczą nad Europą
FILMIK Z WULKANEM

Wulkan przebudził się przed kilkoma tygodniami. Ze znajdującego się pod lodowcem krateru wydobywała się lawa i popiół. Przed trzema dniami wulkan nieco się uspokoił i przestał wyrzucać lawę. Wczoraj jednak sytuacja znów się pogorszyła. Specjaliści obawiają się, że zmniejszenie aktywności wulkanu poprzedzało erupcję. Podobne przypadki miały miejsce w przeszłości.

Ja osobiście jestem deko posrana hahaha mieszkańcy chyba nie bardzo, nie widać paniki.

Pył nadciąga do naszego miasteczka, ciekawe jak będzie rano wyglądał, wyobrażam sobie warstwę czarną na samochodzie, jak tak bedzie to wstawię zdjęcie ;)

miłej nocki ja buszuję dalej po necie ;)

zdjęcia od wuja google

17 komentarzy:

coco.nut pisze...

zdjęcia piękne, ale może lepiej do nas wróć, do domu... na wszelki wypadek :)

Costa pisze...

Całkiem już skozłowałaś kochana ;*
p.s. Jednak cos nam z tej swojej Icelandii przyslałaś... pył na scrapy ;)
Trzm sie ;**

Karola Witczak pisze...

Wooow.. zdjęcia robią wrażenie... No, ale nie bój żaby, w końcu nie po to się tam wyniosłaś aby z pyłem wulkanicznym wracać. Buziaki dla Was!

Ewelina pisze...

Jakby co to ja mam duuużo miejsca w domu... no i troszkę dalej mieszkam.

Anonimowy pisze...

Witam :) zostawiam pierwszy wpis na twoim blogu. Prace przesliczne, zdjecia z wulkanu robia wrazenie. dobrze ze w Kanadzie zaden nie zionie pylem lub ogniem.
Pozdrawiam z emigracji :)

agawphotography pisze...

No tak , fotografie robią wrażenie!

plakatowka pisze...

Cool :) prawie jak Pompeje :P pozdro

RosaliaArt pisze...

ale foty!

Kamilcia_W pisze...

Filka daj znaki co u Was, jak poranek?

Filka pisze...

Poranek jak kazdy inny, strachu narobili tylko.
Spalismy przy zamknietych oknach, ja co chwila latałam patrzec na pył ale sie nie doczekałam.

Ale jak czytam wiadomości to posrana nadal jestem.... nie tym wulkanem co wybuchł teraz tylko tym co może się obudzić, wtedy nie bedzie tak ładnie :/

Nowalinka pisze...

Niesamowite zdjęcia!
Uważajcie tam na siebie!

Zielonooka pisze...

zdjecia niesamowite ale wspolczuje tez bym sie bala:/

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Filka odzywaj się często coby było wiadomo co z Wami.

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

zdjęcia niesamowite, to prawda, a co do miejscowej ludności to oni są chyba przyzwyczajeni, ja jak byłam w Anglii przeżyłam swoje pierwsze trzęsienie ziemi i też byłam nieźle posrana a miejscowi stwierdzili, że "ledwo po plecach połaskotało", no nie wiem na mnie trzęsące się łóżko w środku nocy zrobiło niezłe wrażenie, trzymajcie się

shiraja pisze...

zdjęcia robią wrażenie, jeszcze większe zapewne jest na żywo. Troszkę zazdroszczę niecodziennych zjawisk, ale z taką małą dozą strachu. Trzymaj się :)

Miranda pisze...

I love the photos! Wonderful!

Ineke Original pisze...

The pictures are wonderful, but....
greetings from Holland,
Ineke