poniedziałek, 1 czerwca 2009

Kluczbork - warsztaty

W miniony piątek miałam przyjemność prowadzić warsztaty w ośrodku pomocy społecznej.
Panie "mamy" przygotowywały dla swoich dzieci mini albumy, opisujące konkretne wydarzenia, pomimo tego , że panie o scrapbookingu dowiedziały się dopiero na spotkaniu, radziły sobie świetnie - byłam zachwycona pracami, tym w jaki sposób sobie radziły, i jak fajnie komponowały zdjęcia :)
Bardzo dziękuje za przemiłe spotkanie i pogawędki :)))
Zachęcam inne ośrodki do takich warsztatów, szczegóły na j.swiercz@fotoscrap.pl

A po pracy........... !!!
RELAX!!
Od sylwestra się nie widziałyśmy, strasznie długo jak na nasze możliwości sercowe hahahaha
Cudnie sobie spedziłyśmy weekend, naładowana jestem pozytywnie dobrym słowem siorki :)
Na zakupach tez byłyśmy a jak ! scrapowych rzecz jasna i na Jasnej Górze też :)
Uwielbiam Czestochowę, kocham klimat tam panujacy
Dziękuje Sioreczko :*ależ tam duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo jeży 0_o

5 komentarzy:

Bea pisze...

o rety!
ale włosy!!!
Ania!!!!!!!!!!
Fila, fajno Ci !

Anonimowy pisze...

hihi Bea nie wiem czy to pozytywne to "o rety":DDD mnie pomogło to włosów kolorowanie na ostatniego stresa bardzo bardzo,
Fileczko sioreczko słońce Ty moje najdroższe najważniejsze! Aj lawju bejbe do bólu! Fantastyczny weekend był, ale niedługo to się dopiero będzie działo co?? Hip hip...hurra!

Filka pisze...

hahahah Beatka wiedziałam hahahahahahaha

ale wież mi że jej lepiej, na prawdę lepiej z takimi włosami :)))))

pomysleć że miała do kolan chyba ahhahaha :D

Siora loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
opiekunko moja kochana :*

tina pisze...

O kurcze, nie poznałabym Ani, ale faktycznie ślicznie. :)

Nela5 pisze...

a ja nie znam Ani , buuuuuuuuuuuuuuuu, tylko z opowieści Filemona hehehe

fajnie, że week się udał, całuski i do środy ;-)))