poniedziałek, 29 grudnia 2008

i po świętach... rozleniwiona jestem na maxa i przejedzona :D
Mam nadzieje, że tych kilka wolnych dni spędziliście przyjemnie - tak samo jak ja, miałam czas na przemyślenia i poukładanie sobie niektórych dręczących spraw :)
Minusem jest to, że na prawdę mi się nic nie chce :O generalnie dziś powinnam wrócić do pracy ekhm.. ale myślę tylko o łóżku i filmach :D
ale zanim łóżko wygra, pokazuję kilka zdjęć z przygotowań :)Pychotkowe pierniczki od Jasi :*, które szybko znikalyMały Elfiki Elfikowa z Elficzkową

A ponieważ jutro zmykam do sioreczki zyczę Wszystkim, aby Nowy Rok pozbawiony był przykrości, a składał się z sukcesów i samych radości ;)
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

18 komentarzy:

Drycha pisze...

Filka, więcej uśmiechu na zdjęciach :D

Kropelka pisze...

I wzajemnie,Filko :-)

Ewa pisze...

Piękne zdjęcia :)
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i pozdrów sioreczkę ode mnie :)

Bea pisze...

Ale ładne zdjęcia!!!
Najlepszosći!!!
A twoje z pisakiem naj naj!!

UHK Gallery pisze...

I wizawi moja droga ehe ehe
Cudne foty :*

2 Worlds pisze...

I have a beagle also, loved that picture they are the most caring and gentle dogs

Iwona pisze...

Scrapuje od niedawna, od bardzo niedawna, od dwoch tygodni. Natchnelo mnie kilka blogow i swierzbiace mnie paluszki, ktore niecierpliwie szukaly czegosc do stworzenia. Wsrod blogow o scrapowaniu twoj ,wraz z niemozliwie pieknymi fotografiami, jest jednym z glownych zrodel inspiracji. Fantastycznego 2009!!

Babsko pisze...

ostatnie zdjęcie z Teqilką naj naj :))) jaka grzeczna pannica!

Jaszmurka pisze...

Ha!
Czyli jedno dotarło całe? ahahaha czy kilka się uchowało?? :>

To oznaka jak traktują paczki na poczcie yhyhyhy

Baw się dobrze maszkaro :*:*:*

lowe

rudlis pisze...

Zdrowego, radosnego i twórczego Nowego Roku:***

Costa pisze...

Kochanie czy Ty przypadkiem włosów nie ściełaś ??? Khę ??? Albo ja Ciebie juz tak dawno nie widziałam... a może sie po prostu uczesałaś hihihih
Najlepsiejszego w 2009 roku
p.s. Twój wierszyk noworoczny rozłożył mnie na kolana.. co quqam w telefun to sie brechtam jak głup ;D
loffe ;*

Filka pisze...

Dryszka a no jakoś tak smutno wyszłam :)

Kropelka :*

Ewuś najlepszego :*

Bea dziękuje :*

Ula buzial:*

Iwona dziękuje za przemiły komentarz :*
najlepszego w Nowym Roku

Nula to tylko pozory :P

Jasz dotarły chyba 2 całe ale to sekunda zanim pochrupane zostały :D
NAJLEPSZEGO!!!
a pytałam się już co z sylwestrem robimy? buahahah

Rudlis dziękuje i wszystkiego naj :*
Costa a ściełam deko ;)
a że nie widziałyśmy się dawno to tez prawda :( w środę trzeba nadrobić :D

buziale dziewczyny i jeszcze raz najlepszego :*

Nela5 pisze...

super fotki !!

ciotka fryz zmieniłas, nono w Nowy Rok z nowym wizerunkiem ..
a postanowienia jakie, hę ????

Kamila pisze...

serdecznie dziękuję za kartkę - ogromna niespodziewajka :)
Wszystkiego dobrego w nowym roku dla całej Waszej rodziny :)

Anonimowy pisze...

było suuuuuuper sioreczko:) co troche oglądam fotki nasze i ryjek mi się śmieje! Pierwszy sylwek na nowym mieszkaniu i z to jeszcze z Wami! Lepsiejszy być nie mógł! Buzial dla Was wszystkich i cmokas w truskawę Tekilki:*

k_maja pisze...

fiiileeemoooonieeeee..... ależ fryz! wyglądasz meka kika zajebiście!!!! :*

AgnieszkaAnna pisze...

piękne fotki ciotka :*

Filka pisze...

Nelus postanowienia no..... się jakoś nie chcą zrealizować, jaram jak smok heheh

Kamilciu buziale :*

Siorka loveeeeeeeeee :*

K_maju toć ja zawsze ładnie wyglądam heheheheh :*

AA dziękuje najdroższa :)