niedziela, 24 sierpnia 2008

Lato w mieście

Zawalona jestem deczko, a to za sprawą dwudniowego lata w mieście i pokazów :)
25 i 26 odbędą się zajęcia scrapbookingowe dla dzieci, które poprowadzę (wcale sie nie stresuje no wcale : )
Do wyboru będzie zakładka do książki, plan lekcji, zawieszka na drzwi lub pokoik, mam nadzieję że towarzystwo będzie sie dobrze bawiło przy tworzeniu :)
Aaaaaaaaa 30 sierpnia zapraszam wszystkich na pokaz scrapbookingu w Tiimari
w godzinach 14-18
C.H. Reduta
Al. Jerozolimskie 148

14 komentarzy:

Nela5 pisze...

trzymam kciuki za pomyślne "lato...", a pokazowe gadżety super ;-)

Costa pisze...

Kija weź ;D jak wrazie dzwoń przybede z odsieczą ....
a te brzydactwa co ja nadziergałaś zostaw ja je sobie wezme.. plan lekcji mi sie przyda od września. Wiesz wkońcu co środa mam zajęcia na uczelni buahahahahha

p.s. juz poważnie i bez piva w łapie... superrr te gadżety ! Owocnej pracy życze z małolatami.. może wśród nich jest kilkoro scrapmaniaków
joł
hołk
ahoj
i co tam kto chce

pasiakowa pisze...

Uhuhu.. ale się u Ciebie dzieje :)
Trzymam kciuki za udane warsztaty i grzeczne dzieci ;)

Anonimowy pisze...

jaka szkoda,że w mojej Bydgoszczy nic takiego się nie dzieje :-(

Anonimowy pisze...

pogratulować warsztatów! :D
powodzenia! :kop na szczęście:

UHK Gallery pisze...

Filemon jeeeeedzieeeesz do Bydgoszczy!!!! hahahahahha

Trzymam kciuki, łokcie i paznokcie, niech się karuzela kręci!!!!!!!

Powodzenia, powodzenia. Wszystko super, plan lekcji rządzi!!!!!

Jaszmurka pisze...

Trzymam kciuki parcho cudna! Będzie zajebiaszczo :*

Zielona pisze...

Super, że rozpowszechniasz scrapbooking wśród młodego pokolenia :D :D :D Niech zaczną już zbierać materiały ;P Ślicznie:*

AgnieszkaAnna pisze...

No i jak Fil poszło? Dzieci grzeczne były?

Filka pisze...

wypompowana wrócilam hehehehe
jak poszłam spac o 15 tak wstałam o 18 :D
jak to dobrze ze w domu tylko jeden brzdąc w dodatku umiarkowanie grzeczny :)
Dziekuje dziewczyny za wsparcie!!!!!!!!!!!!
lowe ja Was do bólu :*


aaaaaa i wstazki to nie wiem czy wiecie ale teraz sie obwiazuje na całym ciele.... :/
masakra hehehe
ale bylo wesoło i wszyscy zadowoleni :)
na koniec konkurs i kilka prac do wygrania juz gotowych, kolejna współpraca.... ogólnie plusy :)
Nawet wychowawczynie robiły zakładki sobie :D

Anonimowy pisze...

Super! Qrcze, szkoda że nie wiedziałam, chętnie bym posłała Ludzika na takowy kursik. Jak będziesz jeszcze coś takiego prowadzić to daj cynk. Ludzik bardzo chętny do współpracy i wstążką się nie obwiąże, obiecuję.

rudlis pisze...

O, widzę, że jestem już po warsztatach dla dzieci - czyli wszystko poszło ok! :) :) :)
A Twoje pokazowe gotowce są super! Dla mnie zakładeczka na pierwszym miejscu ;)
A szkoda, że jednak nie skusiłaś się na wymianę-zakładkową ;)
Pozdrawiam :*

sensibilite pisze...

filko natchnęłaś mnie na zrobienie planu lekcji ;P i jeszcze czegoś, pokażę na blogu:) dzięki wielkie za komentarz ;*

Filka pisze...

Adeluchna kochana daj cynka jak wsawisz, jestem ciekawa efektu :*

Rudlis qrcze ja nie dam rady tulu zrobic ;)))

Cassia.wu nic straconego :*

Dzieki dziewczyny za komenciory :*