czwartek, 28 sierpnia 2008

Kolejne spotkanie za nami

Dziś czwartek a ja już nie mogę sie doczekać kolejnej środy :)
Dziękuje za tak mile spędzony czas, mimo Waszego nagannego zachowania ahahahaha - tym razem spotkałyśmy sie w więcej osób, temat dawała Nelucha "Różowy" , sama idealnie wbiła sie w temat... ahahahahahah (chyba musisz zażyć rutinoskorbin, jakas niewyraźna jesteś)
a ponieważ obchodzi swoje 18 urodziny miała wybaczone jak sie ubrała i zachowywała. Prezentów, dobrego humoru i lejącego się... tzn lejącej sie wody mineralnej nie brakowało :D
Była też księżniczka z wielbłądzia torbą co rozdawała pietruszkę urodzinową buahahahaZe spotkania tyle.. na więcej zapraszam osobiście :]
Na dowód że pracowałam pokazuję dwa notesy dla dwóch zakręconych dziupalek
Buzialeeeeeeeeeee ogromniaste ślę :*

7 komentarzy:

Unknown pisze...

o chrystusie! ten drugi to działa na mnie jak stado magnesów!!!!!!!!!!!

jęzor mi się do monitora przylepił.

na jakimś środowym na pewno będę - z przycyckiem of kors, ale będę ;P

Costa pisze...

ehhh
i znowu trza czekać
do środy

Nela5 pisze...

wow jakas wyslimowana na tych fotach jestem hihihhi
wiesz ja powaznie podchodze do wyzwań jak róż to róż

a ten drugi notesik to mój ci on jest mój !!!!!!

UHK Gallery pisze...

Widać, że wcale fajnie nie było....
No wcale a wcale!!!!!!!!!!

Ale notesy no wiesz takie wyczarowałaś jakieś.... psiejskie czarodziejskie no no...... tez wcale nie fajne, żeby nie było...... Nawet wcale nie zajebiste......

finnabair pisze...

uuuuuu .... środa mówicie? możne i mnie po pracy uda się wyrwać którejś pięknej środy..oj chciałbym, chciała... notesy wywołują ślinotok, ale to to chyba nawet wspominać nie muszę :)

Nowalinka pisze...

Ach, zazdroszczę Wam tych spotkań...
Fajne notesiaki - jak zwykle, Parcho Jedna :*

Jaszmurka pisze...

fak... chcę tam być :(