wtorek, 19 lutego 2008

Ciąża

jaki to piękny okres, nigdy nie zapomnę kopniaków, nasłuchiwania serduszka i tego jak wszystko mi było wolno hahah - teraz kopniaki dostaję jak zabiorę zabawkę hahaha trochę porównywalne tyle że w innym miejscu ;) ale nie o tym chciałam....
Tak więc pewna bardzo sympatyczna para małżeńska postanowiła przed rozwiązaniem zafundować sobie sesję ( CZEMU JA TAKIEJ NIE MAM? ) to była dla mnie sama przyjemność, 3 godziny spędzone w przemiłym towarzystwie z kochanym aparatem :D pomijając fakt że lampa odmówiła posłuszeństwa jestem bardzo zadowolona z efektów (niech żyje skromność). Pochwalę się (za zgodą oczywiście Modeli) kilkoma zdjęciami :)
i taki malutki folderek na płytkę zrobiłam :)UWAGA UWAGA puszeczka poleciała do Angeliki :) Gratuluję :)))

26 komentarzy:

Barbarella pisze...

To Ja , To Ja :) I moje brzuszysko :) Śliczne zdjęcia ... :) cudnie ... :)

Anonimowy pisze...

Hihi Bardzo Ładne zdjęcia ;) Takie jakby ... znajome już? :)

angelika :)

Filka pisze...

znajome, znajome wczoraj pokazywałam :)))

a-guś pisze...

o mamo jakie cudowne fotki :) świetny pomysł z taka sesją.

Anonimowy pisze...

Cudowne chwile zatrzymałaś w obiektywie.Piękna pamiątka na całe życie.
anna65:))

UHK Gallery pisze...

Piękne foty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kayla pisze...

Śliczne zdjęcia. Modelka też śliczna :D

Filka pisze...

Dzięki dziewczyny :)

Jaszmurka pisze...

Ja już Ciebie normalnie Filemonie widzę jak biegasz z tym swoim dzieckiem :p {czyt. aparatem ahahaha}
po prostu to widzę!
Jak Ci się gęba uśmiecha i oczy płonął :), i jak poprawiasz Barbarelli bluzkę i jak wstążkę zawiązujesz i w ogóle no po prostu Cię widzę :*

Śliczne zdjęcia :* Wspaniała sesja i pamiątka :) (no a o modelach nie wspomnę :P )

babsko pisze...

zdjęcie z misiem przeurocze :)

Joanna pisze...

No super wyszła ta sesja :), ale gdzie to obiecane mleko lejące się po pięknym pękatym brzuszku ??

JOASIA*

Filka pisze...

Jasz :*

Nuleczko też mi się podoba :)))


Joasiu hahaha , pamiętałaś :P
nie dała się skusić ;)))))

Barbarella pisze...

No z mlekiem to juz by była jakas perwersja :)

Agnieszka - Anna pisze...

pięknie uchwycone chwile
ależ Hanna będzie miała pamiątkę

finnabair pisze...

niesamowite fotki :)
zasze wiedziałam, że jesteś zdolniacha!!! no i modele tacy..urokliwi :)

Madzia pisze...

Urocze-gratuluję udanej sesji :)

Fiona Carter pisze...

I love these photos :-)

cassia.wu pisze...

Śliczne zdjęcia. Super pamiątka. Żałuję, że nie wpadłam na taki pomysł zanim się Mała urodziła. Teraz już za późno, a na 3 maleństwo już się nie zdecyduję.

Gabcia pisze...

Piękna sesja i od razu pomyślałam,ze modelka jest Barbarella,będzie świetna pamiatka :)

all pisze...

zdjęcia są śliczne....:))

qlkowa pisze...

Przepiękne zdjęcia!!!!

Filka pisze...

Aga sesja Haniprzed nami :)mam farta bo chcąmnie nadaljakofotografa hihihi

Finn (czerwonajak burak) dziekuję Ci kochana :) i wiesz....nasza sesja niebawem tylko sie studio otworzy :)


Madzia :*

Cassia.wu ale jeszcze sesje maluszków można zaplanować :)

Gabcia, All, Qlkowa dziekuję bardzo :*

zapraszam na bloga Magdy, tam jeszcze kilka innych zdjęc :)

Filka pisze...

spacja mi nawala troche hahhaa

Fryne pisze...

Filka - ależ w Tobie talent drzemie!!!! oczywiście zdjęcie z kokardą rządzi ;)

memulka pisze...

Przepiękne zdjęcia!!!!!!!
A za kilka lat będą wydawały się jeszcze piękniejsze , zazdroszczę :-))

chwilka13 pisze...

Filka, przepiekna sesja! Super focisz!