środa, 13 lutego 2008

Album

parchata 14 :)
wczoraj udało mi się wpisać do Mamami i w połowie do Agi (powiedziała że ładnie) hahha to może nie będą wyrywać moich wpisów ;)
Gosia dała temat "On" ..... "o nim" i "o nich" zrobiłam strony - trochę tajemniczy wyszedł ten mój "On" ale co tam będę pokazywała wszystkim mojego "On-a"
III Śląsko - Krakowskie Spotkanie Wytwórcze :)))

Termin: 8 Marca 2008

Godzina: od 12.00 do 17.00

Miejsce: Antykwariat na Peronie, Krzeszowice ul. Kolejowa

więcej o tym magicznym miejscu: tutaj lub tutaj

Bardzo proszę sie wpisywać u Babska

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fajnie wygladają. Ciekawy kontrast - mroczne foto i jasne koloy.
Tak mi się to jakoś kojarzy z męską i kobiecą naturą, ale może już filozofuję;)

finnabair pisze...

ciekawe połączenia..juz sie nie mogę doczekać co jutro w swoje łapska wezmę i pomacam ..hihihiih

Filka pisze...

nooo macanka, akurat w walentynki hahaha
ja też pomacam ;P

AgnieszkaAnna pisze...

wpis jest świetny, a to zdjęcie Jacka..... mrrrrrr