wtorek, 4 grudnia 2007

Dla Ciebie...

Tęsknię ... bardzo bardzo :(
mam podły nastrój dziś taki od rana,smutaskowy... Fila brak Kapi chory :(
Jaszmurka mnie rozweselała bardzo ale by majątek musiała wydać żeby tak ze mną gadać cały czas przez telefon ,dziękuje kochana :* fajny masz głos :P
Qrde to piątku bez Fila swojego to na prawdę ciężko mi będzie a to dopiero pierwszy dzień rozstania . ... ależ mnie wzięło jak zakochaną nastolatę hahaha a tu za ... 30 styknie ;) Babo opanuj sie :D
Taka mi towarzyszy muzyka dziś - kocham ją ,kojarzy mi się z naszym ślubem i nie tylko ... :D ale z czym jeszcze to ja już Wam nie powiem bo sie wstydzę :P
Próbuję sie zająć scrapami ale jakoś marnie idzie od rana zrobiłam uwaga... aż dwie kartki :lol: a tak siedzę na gadulcu z koleżankami co mi umilają dzień mła wielkie dla Was - normalnie człowiek bez internetu to pół człowieka chyba bym dziś zjadła ściany z nudów.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

no to kochana ja Ci się jutro nudzić nie dam :D :*

Scrapbooking pisze...

lejesz miodek na serducho :)))

finnabair pisze...

no co...już ja ci humokek poprawię... 8.12 - godzina zero \_____''_____/

Filka pisze...

hahaha Finn orkiestra już zamówiona dla dziewczyn :lol:

Jaszmurka pisze...

hahahaha

Filko parchata! Jak ja dawno z Tobą nie rozmawiałam hahaha o matko sikam ;p

chyba do Ciebie zadzwonię hahaha

;)

już za parę dniiii za dni paręęę

Ja mam diodę na brodzieee a Ty gitaręęęę

Powitania nadejdzie czas,
strzelę diodą Ci w twarz w sam raz

do zobaczenia babyyy kanto kantareee


hahahaha


UWAGA!!!
prosimy nie podawać Jaszmurce coca coli po północy



hahaha


dobranoc :*

Filka pisze...

Jaszku bo ja odpalę swojego na nosie hahahha i cię normalnie wypruje na inny peron

a zadzwoń - wiesz tak sie składa że sporo lat nie gadałyśmy tylko coś mi ucho sie poci,nie wiesz od czego może?

i normalnie mi nogi masujesz od tych spacerków,boniu pierwszy raz sie cieszę że mam małe mieszkanie,pomyśl ile bym kilometrów zrobiła w 100 metrowym :O

jutro wyłączam telefon !!!! nie ma mnie :lol: