piątek, 19 października 2007

Coś pięknego

Takie cudeńka robi znajomy z flickerka !
Fotki wymiatają - uwielbiam i zapraszam do galerii autora


Jeszcze pokażę kilka fajnych stronek i zdjęć :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

o ja !!!! ale cudne

monic pisze...

ehhh po chwilowym otępieniu moge napisac komentarz zamurowało mnie dosadnie i w przenosni, podreptalam tam na stronke ktora polecasz i juz mam w swoim ulubionych, dziekuje :) Zdjecia przedoskonale, a ja od jakiegos czasu interesuje sie zdjeciami bo czekam z utesknieniem na aparat porzadny i bede sie uczyc i podgladac jak pstrykac cos fajnego, takze jeszcze raz serdecznie dziekuje i bede czekala z utesknieniem na nowe linki :))) pozdrawiam

p.s.
odp. do komentarza Twojego wczesniejszego, sama sie nie spodziewalam ze zajde i do tego ze napisze cos, ale juz tak mam ze pisze co mysle ;) a ze juz chyba w koncu dojrzewam do doroslosci wiec nastal czas "chowania zabawek" :)))

babsko pisze...

miło tak w niedzielny poranek ucieszyć oko TAKIMI zdjęciami... zarówno Twoimi jak i tego Pana:)))ha! a on ze śląska jest :)))))

buziole :*

UHK Gallery pisze...

Świetne foty - te i te z poprzedniego postu też. Miło popatrzeć. Tak jak sobie poczytam, to zawsze mysle, że chyba nie umiem czasem gospodarować, bo ledwo to swoje niewielkie podwórko ogarniam, a świat taki wielki. Jeszcze nie wiem co to ten flikr gdzies tam mi się o uszy obiło, to tyle. Nie wyrabiam, nie wyrabiam o majgat!!!!!